Saturday, June 18, 2011

DaLam Hati Ada TAmAn

Percaya tak kalau nk cerita yang orang Math + IT cam aku nih ada hidden talent lain yg cabang dia cam lari sikit...

Huhuhu....sbb nyer...aku sgt suka baca n compose cerpen dan sajak sendiri...aku actually taklah perasan sgt...tp tuh lah pepatah Me
layu ada cakap sikit2 lama2 jadi bukitkan..lastly aku tgk dh bertimbun kertas A4 dengan hasil sajak2 aku...aku ada tabiat sikit...bila aku stress dan ada masalah...yerlah selain daripada berdoa kepada ALLAH kerana DIA berkuasa atas tiap sesuatu...dulu masa sekolah2 suka lah tulis diari but seem it doesnt work so much on me...aku lebih rasa release sedikit bila tulis sajak...

Dalam pada tuh bila dikenangkan balik ada la jugak 2@3 sajak yang aku gatal tangan gi post kat magazine dan suratkhabar 
dipublishkan...rasa cam happy jugak kan...niat bukan nk glemer ker hapa ker...tp seronok bila ada feedback org baca nukilan kita....

nih lah antara magazine and surat khabar yg sudi publish hasil aku beberapa tahun yang lalu...aku sebenarnya cam teringin nk jadi 
penulis ruangan dalam majalah , terbitkan koleksi sajak sendiri tp sesekali aku pk ada ka org nak baca....ahahhaha...kalau aku nih glemer kotlah kan ada org nk jugak baca..ahahahahhaa.....so aku bukulah sendiri jerlah koleksi puisi2 aku tuh untuk bacaan sendiri..


so for those yang ada talent tuh....teruskan mencuba...mana tahu ada rezeki u can do something with ur talent....berbalik pada post nyer tajuk...ada kaitan x???mustilah kan dak math yg asyik tgk nombor pun masih ada taman dalam hati...huhuhuh...RELEVAN KAN????
Bukan edisi yg ini yer harap maklum...edisi minda pelajar yg ada puisi aku tuh version tahun 2000 ker cam tuh...ahhahaha...lama dh tuh kan...
kalau tak silap aku magazine ADS yang sebelah kiri sekali tuh lah yg ada sajak aku...kalau sapa yg pernah baca ADS leh lah jumpa...magazine ADS nih sangat best pada aku lah yg suka komik dan anime nih...


LOts Of lOve,
Leya

No comments: